Glad Påsk

Vaknade för någon timme sedan och snart blir det till att ta tag i plugg en dag som denna tyvärr, innan det bär av mot Kungsholmen för att jobba. Samhällsekonomi och religion, som bokstavligen är de tråkigast ämnena i världen. Men men vad ska man göra det är bara att "suck it up" som man brukar säga.
Satt inne hela dagen igår och jobba och snart är jag klar med mitt uppdrag så det ska bli skönt.
I onsdag blev det först till att äta en härlig lunch samt att sola lite i Humlegården tillsammans med Yasmine. Hur härligt som helst var det. På eftermiddagen blev det till att shoppa och jag var helt slut när jag kom hem. Kom på mitt i allt att det var löning, det var därför det var så mycket folk på stan. :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0