Helg-läger

Hallå, sitter nu i en stuga i Falun med fyra andra tjejer med grymma personligheter som får en att skratta så man får ont i magen.
Har idag tränat allt från tzuka, sträckt salto till dubbel salto; som var första gången i mitt liv. Jag kan tala om att det var grymt roligt och vill defenitivt köra det flera gånger :)
På lunchen stukade jag foten och spenderade eftermiddagen på trampolinen och körde allt från skruvar till dubbel sträckt. Nu kanske du inte riktigt vet vad allt betyder jag kan helt enkelt förklara att det är grymt svåra volter och snurrigt blev det kan jag tala om.
Sitter nu och och äter en smors (kex, marsmallows, choklad) grymt gott. Resten av kvällen vet jag inte vad som händer, elr hur planerna ser ut så vi får helt enkelt se.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0