17 Mars 2011

Ojojoj, här var det varit dött på ett tag tyvärr.
Har haft varken tid eller lust de senaste veckorna att skriva på bloggen. Det har hänt så mycket under den här tiden då jag inte bloggat.
Var bland annat i Åre på sportlovet tillsammans med Yasmine och mycket skidåkning blev det dock inte, bara en dag. Annars blev det en del plugg, afterskier, och utgångar.
Har ätit årets första glass när det blev en härlig promenad tillsammans med Yasmine. Ben & jerry; cookiedough och strawberry cheescake blev det, mums.
Har blivit en hel del plugg och det lönar sig med bra betyg :)
Det var bara en del saker. Kommer lägga upp massa med bilder senare!!!
Idag var det att gå upp tidigt, för att jag skulle till en utvecklings coach. Jaha vad innebär nu det här tänker du...Jo, det är så att jag ska söka till universitet snart på intervju och då tänkte jag bli lite mer självsäker. Jag är inte den bästa på att prata inför folk när det gäller att hålla föredrag etc, så jag tänkte varför inte, och kul var det. :)
Nu snart blir det till att dra till träningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0